måndag 16 februari 2009

Bilvande guide på Wasamusset


I lördags började min utbildning på Wasamuseet, jag ska bli deras guide. Det är så spännande och roligt! Vi fick gå ombord på regalskeppet Wasa från år 1628, det var så fantatiskt upplevelse! Endast speciella utvalda personer får gå ombord på regalskeppet Wasa, plus samband med statsbesök, då brukar de kungliga gäster få gå ombord på regalskeppet Wasa.

Det är vi tre döva som har börjat gå på utbildningen. Hoppas till maj/juni, då kan vi få börja guida döva i Wasamusset.

Ni alla är varmt välkomna dit och bli guidad av oss.

5 kommentarer:

Håkan Steenberg sa...

Jag kommer gärna, så får du guida mig på en sväng runt regalskeppet Wasa.

Anonym sa...

Grymt !

Anonym sa...

Grattis. Äntligen får jag information på teckenspråk.

Anonym sa...

GRATTIS vännen.
Önskar dig lycka till!
Du passar bra som guide..
/Emil

Anonym sa...

Ser fram emot att få gudie av dig på Wasa!

Kram // Erika