onsdag 14 juli 2010

Hej igen!


Det var ett tag sen jag skrev nåt här... Det har varit en spännande och tuffa våren och försommaren!

Som alla vet att det har hänt massor saker, bl.a. Det Kungliga Bröllopet var den största händelsen! Då var jag i stan och tittade på Kungliga gäster, de var väldiga vackra! Bilden där uppe är på en present från Norska Kungafamiljen till Kronprinsessparet. Undrar vad finns i paketet?

Nästa bröllop blir i oktober, då skall Elisabet Farkas säga Ja till sin Brandon Goure. Det skall bli jätteroligt att få vara med och fixa en del. Det är vi några som hjälper till. :-)
Jag och två kompisar har åkt runt Mälaren och besökt 4 slotten, väldigt trevligt och fint!
Bilderna kommer! :)
Förra veckan då har jag och en vän ätit en middag på Operakällaren, en fantatisk kväll!
Bilderna kommer.... då berättar jag mer om vad vi har ätit.
Må så gott i värmen!


Inga kommentarer: